Jobbig dag

Hej på er! Började 8 idag så fick gå upp vid 6, men idag var jag iallafall utvilad, för jag somnade klockan 9 igår, haha. Men när jag väl kom till förskolan så var det sjukt mycket barn idag, och för lite lärare så en hel del att göra. Så har inte haft en lugn minut på jobbet. Efter jobbet åkte jag till ett ställe för en intervju om ett eventuellt jobb, så nu hoppas jag som bara den :D Nu är jag iallafall hemma och ska bara vila och läsa Sofis mode som jag precis köpte. Måste gå och lägga mig tidigt idag för de har bytt mina arbetstider för imorgon så jag börjar halv 7, FML. Så upp vid 5... Ska ta hand om de små pluttarna imorgon, så slipper iallafall allt "bråk" som de äldre (2-5) håller på med. Johanna ska även jobba med mig, eller aa på den andra avdelningen imorgon så det ska bli kuuul! Nu orkar jag inte skriva mer, puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0