Drömmer mig bort

Hej på er! Behöver väll inte ens berätta det jag ska skriva nu, men jag är sjukt trött.. Men har ändå vart en helt okej lugn dag på förskolan. Efter att jag kom hem har jag bara kollat på dh, kul liv.. Hade egentligen tänkt att gå ut ikväll, men har fått jobb imorgon igen så blir att gå och lägga sig tidigt idag igen. Men ju mer jag jobbar desto snabbare kommer jag till Hawaii, det är mitt mål! Bara av att tänka tanken att kunna va med Victor i en månad på Hawaii och sola, bada, SURFA och mycket mycket mer får mig att säga ja till alla olika jobb bara för att komma dit så snabbt som möjligt. Nu ska jag se på lite mer DH och sen Man in black 3. Sen så godnatt!
Hit ska jag komma snart!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0