Dålig update

Hej på er! Ursäkta för att jag inte bloggat på hela veckan. Har somsagt börjat nya jobbet som är på Nya skolan i Trollhättan där jag är en resurs i en klass på högstadiet och även fritidslärare. De första två dagarna kändes väll sådär, hade inte kommit in i det och kändes inte som att jag skulle trivas. Men efter det blev bara allt bättre och bättre! Så för tillfället känns allt jättebra :) Får inte berätta om vad som händer och så på dagarna då jag har tystnadsplikt typ, hehe så mer än så får ni inte veta just nu. Kan ju säga att jag jobbar från 8.00-16.30/17.30 varje veckodag så då kan ni inte förvänta er några blogg inlägg!
Idag ska jag nog inte göra någonting, vaknade upp och kände mig riktigt hängig och jätteförkyld. Så måste bli frisk nu tills på måndag! Ikväll ska vi nog tända den första brasan denna höst och se på film, myspys! Puss och kram
Min fina familj igår på afterworken på O´learys, suddig men skit samma!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0