Gokväll

Hej på er. Ursäkta att jag aldrig la upp några bilder igår på kläderna, men bloggen ville inte riktigt funka som den ska! Så läggar upp i ett nytt inlägg snart. Gårdagen blev iallafall väldigt bra! Hittade allt lite plagg som jag ville ha, så nu är jag nöjd. Har inte så mycket mer att säga.
Idag började ännu en jobbvecka, vilket har gått bra.. Men har mått jättekonstigt! Det hela började vid lunch när jag gjorde något jätte konsigt med min axel så jag fick sjukt ont. Efter det så blev jag sjukt yr, och det började slockna för ögonen på mig. Var alltså nära på att svimma. Detta kändes jättekonstigt med tanke på att jag endast svimmat en gång i mitt liv. Och flera gånger under dagen har jag känns såhär. Det bara kommer och går att jag är nära på att svimma. Så efter att jag slutade vid halv 6 åkte jag hem och har bara vilat sen dess. Ska se på lite DH och antagligen somna tidigt ikväll och hoppas jag mår bättre imorgon! Hoppas ni har haft en bra dag :)
Två bilder från igår:
Kanske lägger upp någon bild på vad jag fick efter denna kväll! Men snart kommer lite nytt som jag köpt :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0