School

Hello! Sitter i biblioteket och har håltimma. Jag och Rebecca har precis sjungt våra sololåtar inför varandra, och det känns faktiskt mycket bättre nu! Börjar religionen om lite mer än en timma så tills dess tänkte jag plugga lite.. Har dock inte något batteri på datan så får väll se hur det går! Efter skolan ska jag hem snabbt och äta och sedan ha körlektion följt av en liten tripp till solariet. Är bara två veckor kvar tills jag ska på Victors bal så måste få upp färgen lite så jag inte ser ut som ett lakan. Hör av mig senare!
Är det någon som vet vart man köper en sån här? Har ingen skivspelare i bilen och måste ju kunna spela musik på något sätt när jag får körkort, för jag gillar inte radion...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0