Ny dag, nya tag

Hejsan! Konserten igår gick helt okej bra.. Även fast jag inte är så jättenöjd över min sånginsatts så är jag nöjd över att jag ens vågade göra det. När jag för 3 år sen började på estet så trodde jag aldrig att jag skulle våga göra detta.. Och speciellt inte sjunga en så svår låt! Så jag är nöjd men ändå inte, haha. I stort sätt så gick konserten väldigt bra, lite tråkigt dock för detta var min sista konsert med esteterna.. Kommer sakna detta sjukt mycket! Något annat som gjorde mig glad igår var att jag fick MVG i sceniska.. Det gjorde min dag!
Idag är det fredag och just nu sitter jag på nutida konseten och har nyss redovisat, skönt att kunna stryka ännu en sak från att göra listan, den blir allt kortare för varje dag.. Skönt men ändå inte för jag vill inte att det ska ta slut. Trots att jag längtar sjukt mycket till studenten så vill jag inte splitras från klassen.
Efter lunch idag går vi mot stan för att kolla på utmaningen, nu ska jag hejja på måg!! Sen ikväll ska vi fira Johanna som fyller 19 år idag, grattis going!
Födesedagsbarnet och jag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0