Morning

Godmorgon! Vaknade nyss av den dumma grävskopan i trädgården.. Inte dåligt vad den låter! Vi håller nämligen på att bygga en uppfart till bilarna, därför vi har traktorn här. Annars då.. Igår blev inte helt som jag tänkt mig. Pluggade ingenting (vilket gör att jag har extra mycket idag!) och jag hade tänkt gå och lägga mig i tid för att vakna ganska tidigt, men då sätter självklart Victor på en jättebra film så jag inte vill somna.. Så ist för att lägga mig vid 12 så somna jag vid halv 4.. Jaja. Tjejkvällen blev iallafall bra ute i Åsaka hemma hos Moa. Vi åt lite gott och pratade massa, och självklart.. Planerade det sista till studenten. Känns så jävla gött att det är så snart och att allt är fixat och betalt!!
Nu ska jag iallafall gå ner och äta frukost och sedan försöka få liv i Victor. Vi hörs senare!
Detta är vad jag vaknar upp till.. Detta är ioförsig igår.. Idag ser allting mycket värre ut.. Haha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0