Louise +/-

+ Fick idag reda på att jag fick MVG i projektarbete och VG i körsång = nöjd tjej!
+ Har redovisat engelskan idag och även skickat in en svenska uppgift - några saker att stryka från att göra listan.
+ Jag har idag varit 18 i ett halvår och det halvåret som gått har vart grymt!!
+ Det är underbart väder ute.
+ Jag ska på bal imorgon i Göteborg.
+ Jag ska på arbetsintervju på torsdag.
+ Studenten är om 17 dagar.
- Jag har tre stora uppgifter kvar att skriva klart innan fredag, vilket jag inte vet hur jag ska hinna!
- Jag är PANK!!
- Mina goa tjejer ska åka på studentresa och jag kommer sakna dem i skolan, buhu..
- Jag kommer sakna min klass riktigt mycket när vi slutat!
Fin repris på mina finfina +/- bilder. Sitter osminkad i bikini, gött!
Denna listan känns så sjukt mycket bättre än den jag skrev för en månad sen. Då klagade jag på studentkläder, körkortsteori, att vädret var skit. Livet är helt enkelt väldigt bra för tillfället.. I slutet av veckan kommer livet va ännu bättre då jag inte längre har några uppgifter i skolan, wihooo!!
Resten av dagen blir det plugg, göra slingor och förhoppningsvis en tripp till gymmet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0