Haft fullt upp

Hej på er! Har haft lite fullt upp de senaste dagarna, därför jag inte har bloggat. Onsdags var jag hemma hos Emelie och åt med lite folk och körde runt lite fram och tillbaka då jag var glad över körkortet. Torsdags åkte jag en sväng till överby innan jag hämtade upp mina brudar för en liten biltur till Hamburgsund där vi myste med god mat, spel och en massa prat. Fredag hade vi kanon väder när vi vaknade så det blir någon timma i solen innan vi åkte tillbaka till Trollhättan. Sedan var det vidare till Göteborg för nya äventyr, hehe. Vi förfesta och gjorde iordning oss i min systers lägenhet innan vi drog vidare till trädgårn. Hade en sjukt bra kväll.. Men dagen efter mådde jag inte lika bra, var sjukt trött då jag knappt sovit något, hade så ont i fötterna så jag inte kunde gå och mådde bara illa. Så när jag kom till Victor (som även han var bakis) så somnade jag redan vid 7 på kvällen, haha. När jag vaknade upp idag, efter 12 timmars sömn, så mådde jag mycket bättre! Gjorde amarican pancakes till frukost innan vi tog en snabb runda på stan och sedan hem till Trollhättan igen. Här hemma har vi bara tagit det lugnt, grillat ute i det underbara vädret och spelat spel.
Dessa senaste dagarna har vart bland det bästa på väldigt länge! Tack alla underbara som jag tillbringat dem med. Kommer bilder imorgon förmodligen (om jag hinner). Har jättemycket att plugga fram tills onsdag. Efter det är livet nog lite FÖR bra.. Åh, vad jag älskar livet för tillfället!
Såhär mysigt hade vi det ute förut.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0