Blandade känslor

Jo, just nu har jag lite blandade känslor... Jag mår bra för att jag lyckades dra mig till gymmet (tack vare Emelie) sen åt jag en god ost och skink omelet med riskakor och juice till precis.. Jag mår dåligt för att jag har haft huvudvärk till och från hela dagen.. Har även ont i magen nu. Sen har jag ångest inför imorgon.. Lunchkonsert i skolan, och det kommer gå skit!!!!! Jag vill verkligen inte. Men får väll ta och sjunga lite på låtarna och se hur det går! Sen är jag både glad och ledsen hela tiden när jag inser hur kort det är kvar tills studenten..
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta just nu.. Buhu!
I väntan på att Emelie skulle hämta mig.. Satt i solen och njöt lite.
Förberedelser inför att göra omelett.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0