Bästa kvällen på länge!

Godmorgon! Gick typ och la mig direkt när jag kom hem igår för jag va så jävla trött, haha. Hos Emelie var det verkligen otroligt mysigt och vi fick sjukt god mat. 3-rätters så blev riktigt mätt! Sen så spelade vi lite spel innan vi drog oss hemåt. Tack igen Emelie för en grymt lyckad kväll!
Idag blir det en lång skoldag. Konsert ikväll vilket betyder att jag ska sjunga solo... Är sjukt nervös!!! Men innan konserten blir det sceniska för en sista gång där vi ska kolla på inspelningen av vårt uppspel och även få betygen. Så idag kommer jag nog inte vara så aktiv här. Men vi får se. Puss
Två bilder från igår:
Fina tjejer!
Bästa Emelie <3


Kommentarer
emelie den bästaa

Tack för en mysig kväll gumman och den fina presenten ! underbara du <3

2012-05-12 @ 12:41:59
URL: http://eliinswn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0