Städdag

Halloj. Dagen (som skulle bestå av enbart plugg) har gått åt till att STOR städa.. Helt sjukt hur stökigt mitt rum var, aldrig vart så illa innan tror jag.. Haha! Jag rensa lådor (slängde massa skit), sorterade mina skolpapper in i mappar, flyttade runt på lite saker i rummet och allt det vanliga såklart.. Jag passade även på att göra rummet lite vårigt, hade kvar min julstake, haha. Här är lite biler..
Före:
Efter:
Efter städningen satte jag mig och förberedde en födelsedagspresent till en som jag inte kan säga om hon läser min blogg.. Haha. Jag gör fan allt för att slippa plugga... Och det hinner jag inte göra nu heller, då vi får hema gäster för lite söndagmiddag.. Mums! Nu ska jag göra iordning mig lite. Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0