Sjuk

Ligger hemma i sängen med världens förkyldning. Så tänkte passa på att blogga lite vilket jag är väldigt dålig på det senaste! Kan berätta om början av veckan..
Måndag: Kort skoldag, gick hem tidigare då jag inte mådde något bra.. Senare vid halv 5 köpte jag min balbiljett. Helt sjukt va dyrt det är, men hoppas verkligen att det är värt det!
Tisdag: Mådde egentligen skit men gick till skolan ändå då vi skulle få våra studentmössor, haha. Och det fick vi, först i klassen var jag med att ha den på huvudet.. Haha! Jag måste säga att jag ser förjävlig ut, en ful svamp är vad jag se ut som! Men skit samma, nu när man har fått den så känns det som det är nära studenten! På kvällen var det konsert i skolan och då mådde jag verkligen skit dåligt, och jag är inte alls nöjd med det jag sjöng.. Men jag orkar helt ärligt talat inte bry mig mer, är så trött på allt med skolan och göra..
Ondag: När jag vaknade upp idag mådde jag verkligen skit, kan inte andas i näsan även fast jag tar nässpry, haha. Och mitt huvud håller på att döda mig, så idag fick jag bli sängliggandes. Så har passat på att skicka iväg lite jobbansökningar och tänkte nu skriva ut lite CV och personliga brev att gå ut med nån dag snart. Sen blir det att plugga om huvudet tillåter detta!
Hoppas nu har en bättre dag än mig, puss.
Balbiljetten
Mössan och lådan jag fick den i där det även låg två pennor och ett champagneglas med texten Student 2012 Louise Ewing på. Glad tjej även fast jag ser ut som en svamp! Haha


Kommentarer
Anonym

usch.. krya på dig going, vill träffa dig snart! :*

2012-03-21 @ 18:46:16
URL: http://aamandaevelina.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0