Jag ska bättra mig när jag känner för det

Godmorgon på er! Jag sitter hemma hos Victor på Orust med ont i nacken och en kurrande mage. Han vägrar att vakna så jag har legat och gjort ingenting i tre timmar, segt! Kan berätta om dagarna jag inte bloggat: Torsdagen gick jag till skolan trotts att jag inte mådde bra, efter skolan stacka jag hem och fixade en vänns present i några timmar, haha.. Går sakta men säkert! Hann inte med så mycket mer än det den dagen. Men fredagen däremot hann jag med lite mer. Först skola där jag slutade 4 timmar tidigare än vanligt då vi inte hade nån engelska och jag slapp den långa håltimman. Så efter lunchen så åkte jag med Anders, August och Emil och skulle kolla på ljudanläggning till studenten och så blev det även en runda till ÖB och köpte plastglas och billigt godis, haha. Sedan kom jag hem, hämtade upp mina CV och personliga brev och drog först till Överby och sedan Oden. Lämnade ut 21 CV (desperat efter jobb? haha) och har lyckats få en intervju tills på tisdag med KappAhl. Men jag vet att inte mina chanser är så höga då de andra som ska intervjuas var runt 22 och hade erfarenhet inom att jobba i butik vilket inte jag har. Men de tyckte att jag gjort ett bra intryck ifrån mig så jag fick tid för en intervju (gladtjej). Detta blir min första intervju jag ska på, så jag har ingen aning om vad som kommer sägas?! Så nu är det bara att hålla tummarna!! Nog om det.. Vid 5 tiden satte jag mig på bussen mot Orust där jag är nu och har planer på att bara ta det lugnt hela helgen. Det behöver jag för att kunna bli frisk snart!
Förlåt för ett väligt långt inlägg, haha. Ha en bra helg, puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0