Dålig update

Har inte vart på det bästa humöret de senaste dagarna, och inte riktigt haft tid med något. Därför jag vart så dålig på att blogga. Har fortfarande massa plugga kvar, men tänkte bara berätta att jag lever, haha. Kan berätta lite snabbt vad jag gjort de senaste dagarna:
Tisdag: Skrev engelska essay vilket gick ganska så skit.. Sedan efter skolan åkte jag direkt till Göteborg för att mysa med Victor. Vi åt pizza och såg på how i meet your mother. Riktigt mysigt!
Onsdag: Va sjukt trött hela dagen så efter skolan var det bara hem och sova och se på film typ, haha.
Och idag, Torsdag: Skola, hem och plugga, handla mat med mor, ser nu på film och ska plugga sen igen.
Otrolig roliga dagar, jag vet! Haha.. Nu ska jag iallafall se klart på filmen. Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0