2012-03-03

Godmorgon! Vaknade tidigt av ett billarm gick igång utanför och kollade då på klockan.. Fick en aning panik att jag hade försovit mig till skolan innan det slog mig att det var lördag. Efter detta kunde jag självklart inte somna om, så nu ligger jag här i sängen och degar lite. Vid 11 tiden kommer Sofie hit så åker vi till Göteborg för att först mysa runt lite med fika och kolla affärer. Sedan åker vi vidare mot Kungsbaka för att träffa två tjejer som vi träffa på språkresan för en massa år sedan. Louise och Josefine heter dem, det ska bli väldigt mysigt!
Nu måste jag bara berätta om en liten mardröm som jag hade. Om man nu kan kalla det de.. Iallafall. Det var min student och vi hade mottgningen i Göteborg av någon konstig anledning. Så det var ingen som kom dit. Och mamma hade glömt skicka inbjudningar. De hade glömt att fixa mat och massa.. Alt som fanns var champange. Så jag söp mig full i drömmen.. Det känns bra, haha.. Antar att jag börjar bli lite nervös inför allt detta nu. Det är ju inte långt kvar!
Nu ska jag gå ner och äta frukost och sedan göra mig iordning inför bildresan med Sofie (som fick körkort för bara nån vecka sen, grattis <3) Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0