Orust

Sitter i soffan hemma hos Victors mamma i väntan på att Victor ska vakna (vilket han inte kommer göra om inte jag går och hoppar på han). Kom iallafall hit i måndags kväll och var helt slut då så gjorde inte så mycket annat än att äta och se på film. Igår, tisdag, så var vi en sväng på torp för att jag skulle köpa en bikini. Detta fick jag med mig, och även ett par nya shorts och en topp. Är så skönt att jag kan lägga lite pengar på mig själv igen vilket jag inte kunnat göra på några månader då allt gått till studenten och körkortet. Planerna för idag är att ta en liten tur runt på Orust för att jag ska få se lite andra delar av ön (vilket jag ännu inte har gjort efter 2,5 år, haha) och eftersom jag har körkort nu och bilen med mig så blir det lite lättare att ta sig runt.
Nu ska jag försöka väcka Victor igen!
Bild från balen i söndags.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0