Söndag

Godmorgon på er! Vaknade vid halv 10 av alarmet, och fy vad jobbigt det är att gå upp! Vill bara ligga och sova hela dagen, men måste verkligen komma tillbaka till de vanliga rutinerna. Min dag kommer att bestå av plugg fram tills ca halv 5 då jag drar mig till sportlife för att träna bodycombat med Emelie. Har aldrig provat det innan, så får väll se hur det blir! Efter träningen så har jag dejt med goa Sofia. Vi ska ut och äta och sedan se på film, en riktigt myskväll! Men för att ha tid med detta så MÅSTE jag verkligen plugga... Tråk...


Får bli en gammal bild på mig, då jag inte är så sugen på att ta kort på mig själv när jag sitter i pyamas och oduschad, hehe.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0