Sista dagen på lovet

Godmorgon på er. Har legat och snozat sedan klockan nio.. Fyfan vad det tar emot att gå upp. Och nu när jag börjar röra på mig, jävlar vilken träningsverk jag har sen igår, haha. Kan knappt röra på mig! Men ändå är jag sugen på att gå och träna idag igen, vilket jag inte har tid med tyvärr. Får se om jag har tid nån gång i veckan.

Min dag idag kommer se ut såhär: Plugg i nån timma innan jag möter upp Amanda på stan för att leta tatueringsstudior. Sedan vid 2 tiden har jag körlektion vilket jag inte är alls sugen på och efter den så ska jag träffa Rebecka och jobba med projektarbetet. Jag har alltså fullt upp idag! Så nu måste jag gå upp och äta frukost så jag kommer någonstans. Ha en bra dag!

Två bilder från igår på söta Sofia:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0