Pluggpluggplugg

Är man trött när man somnar sittandes framför datan? Jag tror det.. Men fy va gött det var att sova i ca 20 minuter. Nu har jag ytterligare lite energi till att plugga, vilket jag antaligen kommer får göra många timmar till. Fan vad jag hatar detta. Längtar verkligen till studenten. Ser sjukt fram emot att börja jobba istället för att sitta framför en skolbänk, vilket aldig har varit min grej!

Jag får tänkta att jag får ha kul på lördag istället och kämpa med plugg nu i veckan. På lördag så ska vi nämligen ha tjej kväll med brudarna från klassen. Först middag och sedan utgång. Det kommer bli grymt!
Nu ska jag fortsätta plugga.
Bild från min syster student. Fy vad jag såg ut på den tiden.. Haha! Om bara ca fem månader så är det min tur att bära den vita mössan :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0