Pengar problem

Vet inte hur jag ska ha råd med allt.. Massa pengar till körkortet. Resa till Paris. Resa till London. Utgång går det ju självklart åt en massa pengar till också. Balklänningen. Allt med studenten och göra. Presenter som ska köpas till mina närmaste då många fyller år snart.
JAG BEHÖVER HA ETT JOBB!
Men detta ha jag då inte tid med.. Skolan förstör mitt liv lite. Prov, inlämningar och redovisningar. Och på detta så måste jag börja plugga körkortsteori. Sen har jag antagligen två inplanerade resor nästa månad. Får väll hoppas att det blir lite lugnare i mars, så får jag gå och söka jobb igen och hoppas på att jag kan börja få lite inkomst. Det hade vart något!
Känner att denna bloggen har börjat bli mitt ställe att slänga av mig all skit. Åh vad jag klagar. Ni får ursäkta mig! Nu ska jag göra mig redo för sängen och försöka somna innan 12 för en gångs skull! Godnatt :)
Såhär känner jag mig just nu.. En liten lipsill :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0