Mot Göteborg

Fredag, så underbart skönt! Skoldagen var helt okej bra, lite för trött bara. Men slutade redan vid kvart över 11 då engelskan var inställd. Stannade kvar i skolan ett tag och luncha + skrev ut lite enkäter till projektarbetet. Sen fick jag skjuss hem av Johanna (hehe, jag är lat). Nu hemma så har jag storstädad mitt rum och badrummet. Känns sjukt gött då det inte var så trevligt med stora högar med kläder överallt, haha.
Resten av fredagen kommer jag spendera i Göteborg. Ska ta fyra tåget så det bli en myskväll med min pojkvän. Kommer endast stanna där tills imorgon bitti då jag har massa andra saker för mig denna helgen. Jag ska bland annat:
-övningsköra både lördag och söndag
-"halv 8 hos mig" hemma hos Rebecka imorgon i Nossebro
-brunch hemma hos Judit på söndag med trevligt folk
-jobba med projektarbete med Rebecka på söndag
-ha myskväll med min syster (som åker till Afrika i 3 månader på onsdag, buhu)
-måste även plugga massa körkortsteroi och annan skit
Så ser min helg ut. Tror den kommer bli kanonbra! Men nu ska jag springa iväg och köpa ett nytt fritidskort så jag kan ta mig till Göteborg. Om jag inte skriver mer idag så får ni ha en bra fredag! Puss
Jag och Victor i onsdags.. Så sjukt snygga är vi, hahahah


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0