Jagvilljagvilljagvill

Jag vill göra så himla mycket annat just nu än att plugga! Såfort jag är klar med allt plugg (för tillfället) vilket är på onsdag så ska jag börja plugga körkortteori. Jag vill verkligen komma igång med detta så jag kan få det jävla körkortet nån gång.
Tar bara en snabb paus nu från plugget, men ska snart sätta igång igen. Det går faktiskt helt okej bra. Det flyter på när jag läser, men frågan är om jag lär mig något? Det återstår att se imorgon på provet. Fy va skönt det ska bli att få morgondagen överstökad! Ett prov som jag har haft ångest över jätte länge ska jag (hoppas jag) klara och även en engelska redovisning står på schemat. Efter detta så är det helg och direkt efter skolan så drar jag mig till Uddevalla med Amanda för att kolla på balklänningar. Får se om jag hittar något fint! Sedan på kvällen blir det mys med denna bruden. Kommer bli sjukt skönt med helg!
Jag och fina Amanda från Cypernresan!


Kommentarer
Amanda

hjärtegull ses imorgon <3

2012-01-12 @ 22:26:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0