Godnatt

Ännu en dag har gått och jag har inte gjort något vettigt! Bara massa fet mat, film och helt enkelt chill. Imorgon ska jag fan ta tag i mitt liv och börja plugga och träna. Har planer på att gå och leta tatueringsstudio med min kusin imorgon.. fy vad jag längtar tills det blir av!! Ska även gå runt i stan och leta jobb och övningsköra med mamma. Sen resten av dagen/kvällen så måste jag sätta igång och plugga. Jag har sånt jävla ångest just nu.. Har skit mycket att plugga, men har verkligen ingen ork till det. Vet inte vad det är med mig, men får panik såfort jag tänker på att plugga.. Men det blir somsagt bara värre ju längre fram jag skjuter det!

Nu ska jag se klart på Transformers och sedan gå och lägga mig ganska tidigt. Godnatt <3


Den här texten ska jag och min älskade kusin skriva på våra revben, annat typsnitt dock och ingen fjäder!



Kommentarer
Anonym

åååh fyfan vad jag längtar! <3

2012-01-02 @ 01:50:26
URL: http://aamandaevelina.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0