Bra dag!

Dagen började med att gå till läkaren igen då mina utslag som jag berättat om förra veckan inte blivit alls bättre. Så nu har jag fått ännu en ny salva och hoppas på att det blir bättre! Sedan åkte jag till skolan där det var ensamble. Jag är super nöjd och glad över ensamblerna! Så nu är jag lite pepp på livet igen.
Idag har min familj även bokat resa till London, så dit åker jag på februarilovet i några dagar. Tror blandannat att vi ska gå på fotboll och självklart umgås med släckten. Ska blir super roligt!
Nu ska jag se klart på ett OC avsnitt och sedan plugga lite.
Bild från när vi var i England i sommras på mina söta kusiner Jessica och Louie.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0