Kallt

Hej på er. Sitter i soffan och fryyyyysssser! Så sjukt kallt ute. Dagen har spenderats i skolan och sedan en stund på Nya skolan, då jag ska skriva ett repotage om dem. Annars har jag väll inte gjort så mycket. Har tänkt skriva repotaget redan idag så det är gjort! Resten av denna veckan och även nästa vecka kommer bli ett helvete! Har så sjukt mycket att göra. Nästa vecka har jag nämligen - religions prov, engelska skrivning, inlämning av svenska utkast, muko redovisning, skriva svenska repotage i skolan och på detta så har jag även lovat min körlärare att göra klart alla internet teoriprov tills på måndag.. Och det är 20 st! Vet inte hur jag ska hinna med detta :( Men jag ska kämpa på! Ska bland annat skippa att gå ut idag vilket var planen för att istället plugga.. Känner mig duktig.


Är dessutom sur för att det snöar ute.. Det är ju februari.. Kan inte våren börja komma snart?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0