Trött efter JOBB?!

Hej på er! Vakna imorse av att mamma ringer mig och säger att jag ska vara vikarie på Nya skolans förskola i Lilla Edet. Så jag skynda mig upp, gjorde iordning mig på 30 min och tog bilen till LE. Där har jag idag fått ta hand om så barn från 1-4 år gammla. Vissa jättesöta små änglar och andra mindre goa. Haha, nej men en kille va helknäpp och slogs, drog i håret och klängde hela tiden. Men jag är helnöjd med dagen, men väldigt trött nu! Så nu ska jag sätta på några avsnitt DH om pb vill funka på min data (:@). Idag behöver jag iallafall inte lägga här i soffan och känna mig meningslös, idag har jag iaf gjort något bra!

Schleten tjej!!


Kommentarer
Zakarias

Grattis till jobbet :D !!

Svar: Är bara vikarie så inget fast jobb direkt. Men tack!
Louise Ewing

2012-08-31 @ 12:38:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0