Ska jag göra ett försök igen?

Gör ett försök till med bloggen och får se hur det går med mina updates. Vad har jag gjort då det senaste? Inte så mycket om jag ska vara ärlig.. Har träffat vänner, jobbat på bröllop, vart i Göteborg och bara tagit det lugnt. Igår sökte jag jobb i massa mataffärer i Trollhättan, idag ska jag fortsätta mitt jobbsökande i klädbutiker. Måste verkligen få ett jobb!! Mitt mål är att jag ska kunna åka till Hawaii i April under en månad för att hälsa på Victor. Så nu måste jag verkligen ligga i! Så har någon tips på jobb så får ni gärna säga till mig, hehe. Mer än så skriver jag inte nu, ska hoppa in i duschen och sedan vidare till stan för jobbsökande. Puss sålänge!
Här är lilla solbrända jag i Turkiet. Nu är det bara 5 dagar kvar tills jag åker till Mallorca med min älskling, underbart!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0