Ont i magen

Sitter här i soffan med magont efter att ha ätit degen från när jag och Johanna bakade bullar förut. Riktigt goda blev  dem! Tänkte lägga upp lite bilder senare från vårt bullbak. Men först tänkte jag berätta lite om gårdagen. Hade en riktigt mysig kväll ihop med Josephine och Emelie. Vi började kvällen med bastu där vi skrubbade oss, hade ansiktsmask, hårinpackning och fixade naglar. Efter detta beställde vi hem kina/thai mat följt av en film. Somnade ganska tidigt då Emelie jobbade idag och Josse skulle träna. Så efter dom åkte så kolla jag på lite DH sen åkte jag och handlade åt mammsen. Nu har Johanna gått och jag väntar på att Dallas ska börja.

Tack igen mina fina för igår, underbart bra och välbehövlig kväll <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0