Jag bara äter och äter...

Har märkt att jag är den typen tjej som äter stora mängder när jag är ledsen. Haha, helt sjukt jag slutar aldrig! Magen bara skriker efter sötsaker som jag i vanliga fall inte brukar äta mer än kanske en gång i veckan. Men hela dagen igår och idag har jag ätit godis, bakelser mm. Det slutar inte nu heller. För om ca två timmar kommer Rebecka hit så ska vi antagligen göra egna chokladbollar, mums! Men just nu får jag väll ta och slänga i mig massa skitmat, bara jag sätter igång med träningen igen snart, är inte på världens humör för det just nu, men senast nästa vecka ska jag vara igång igen! Nu ska jag göra iordning mig och städa lite. Puss
Jag och Rebecka på studenten med Fredrik. Helt sjukt vad snabbt tiden har gått! Ska bli så mysigt att träffa henne senare :)


Kommentarer
Rebecka

Åh gull! Det var väldigt mysigt att träffa dig, det får vi snart göra om :*

2012-08-27 @ 20:50:59
Rebecka

Åh gull! Det var väldigt mysigt att träffa dig! Det får vi göra om snart igen <3

Svar: Ja det var det verkligen! Hoppas du har det bra i Turkiet <3
Louise Ewing

2012-08-27 @ 20:53:23
URL: http://bohemiskpunkare.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0