School

Sitter i skolan och har tråkigt.. En timma tills mentorstiden som är på 30 min. Detta är en ovärd dag känner jag. Hade engelska på morgonen där jag hade en skrivning om min bok där jag skulle vara huvudrollen i "A clockwork orange". Om nån läst boken/sett filmen så förstår ni att det var lite jobbigt för mig då han är våldtagsman, mördare osv. Så ska jag skriva det som om jag är han!! Känns sådär, haha. Men ändå skönt att fått det gjort, ännu en sak jag kan stryka från min att göra lista.
Efter mentorstiden så har jag ännu en håltimma på cirka 3 timmar, då blir det att träna på betinget och kanske lite körkortsteori. Sen religion. EFter skolan så ska jag köpa present till Filip då jag inte fick detta gjort igår.. Sen restan av kvällen blir det massa beting. Kommer vara så skönt när det är över på onsdag! Då är det bara en massa saker att se fram emot! Onsdag blir det släcktkalas för att fira Filip, alltid mysigt! Torsdag blir det Lipz, och då ska typ hela klassen hem till mig på förfest, wiho!
Nu ska jag sluta tjata.. Ha det bra :)
Får bli en bild på min söta klass då jag har lite bildbrist!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0