Min vecka

Dagarna jag inte berättat om... Fredag, lördag och söndag: Jag gjorde fan ingenting!! Haha jag var så jävla trött (och bakis) att jag inte orkade göra något. Lördag var släkten hos mormor och morfar och åt påskmiddag och söndag var det hem till kusinen och fira hennes födelsedag. Det var faktiskt skönt med några sånna dagar. På måndag gjorde jag inte heller någonting, haha. Sjukt tråkig tjej? Var hemma hos mormor igen och fixade mina balklänningar och studentklänningen. Tisdag: Första dagen på lovet som jag gjorde något på riktigt! Åkte till Göteborg med Louise, Johanna och Rebecka och min mening var att jag inte skulle köpa något annat än en studentklänning.. Men detta kom jag själklart inte hem med! Kom ist hem med lite annat smått och gott som jag kan visa senare! Onsdag gick jag och bowla med familjen och sedan vid 7 träffa jag Louise och Johanna för att hyra film och mysa med lite gott och äta. Sedan kom även Amanda och gjorde oss sällskap för lite girltalk.
Idag är det torsdag. Börjat dagen med körkortsteori sedan iväg till mormor (IGEN!!, haha) för att sy in en tröja jag köpte i gbg. Denna har jag tänkt ha på mig ikväll när jag ska först ha förfest här hemma med några goa brudar och sedan utgång! Hoppas på en bra kväll. Här kommer en liten bildbomb:
Kul att min syster är hemma från Afrika, men jag känner mig som en blekfis!
Fina kusiner i söndags när vi fira Amanda
Louise och Johanna i gbg
Louise och Rebecka i gbg
Lite shopping
Filip
Mamma
Pappa
Jennifer
Louise och Johanna igår


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0