Louise +/-

Livet är så himla bra nu samtidigt som det är så himla dåligt! Här är anledningarna...
+ Fick reda på att jag fick MVG i Arbetsmiljö och säkerhet idag. Kursen är även nu avslutad=sovmorgon.
+ Min sånglektion gick superbra idag (läraren ställde sig upp och skrek/applådera).. Känns bra, haha!
+ Har äntligen fått hem ett brev jag väntat på i över 5 veckor!
+ Jag har världens bästa familj, vänner och  pojkvän.
+ Mina balklänningar är färdig-insydda och även studentklänningen inför studentdagen är uppsydd.
+ Jag ska på bal om en månad idag.
+ Jag tar studenten om 46 dagar!!!
- Min mobil dampar, problem med att svara/ringa eller skicka/ta emot sms. Hört att det är fel på Tele2?
- Måste in till stan snart och köpa present till min bror som fyller år på onsdag, vet inte vad jag ska köpa.
- Vädret.. Det är snart Maj och jävla bajsväder! Vill ha sol.
- Ligger efter sjukt mycket i skolan, vet inte hur jag ska hinna allt. Sen måste jag även hinna med körkortsteorin..
- Måste hitta studentklänning till kvällen. Börjar få lite smått panik över det.
- Har inte fått nått jobb än till efter studenten.. Börjar även få lite smått panik över det.
- Fått massa problem med magen igen, buhu.


Kommentarer
Anonym

hahaha du är efterbliven.. ;)

2012-04-24 @ 17:18:06
URL: http://aamandaevelina.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0