I'm home again

Hemma efter en lång biltur.. Men det var kul för jag körde snabbt, heheh... Mamma halvsov i bilen så hon brydde sig inte att jag körde för snabbt vilket hon annars gör. Längtar verkligen tills jag får körkortet så jag kan köra som jag vill och utan en nervös mamma bredvid mig. Appropå det så smsade min körlärare mig nyss så på onsdag ska jag in till körskolan så ska vi boka uppkörning och så förhoppningsvis! (Y)
Nu tänkte jag städa iordning lite.. Min syster har äntligen flyttat ut sina saker från mitt nya rum, så det ligger lite småsaker lite överallt. Sen tänkte jag äta något innan jag drar mig mot något ställe som jag fortfarande inte vet vart det ligger.. Jag undrar hur detta kommer gå! Orkar inte gå och köpa grill och mat som de andra ska göra, så jag tänkte äta hemma innan. Så vi hörs kanske senare ikväll! PÖSS
Förut i lägenheten i väntan på att Jennifer skulle bli klar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0