Godmorgon!

Hej på er! Vaknade klockan 8 idag, kul liv.. Var väll lika bra det då jag redan har ätit frukost och gjort ett teoriprov på internet. Känner att jag börjar bli bättre på teorin nu.. Behöver inte ens kolla i boken och fuska (vilket jag brukar, hehe) och jag klarar proven ändå! Så förhoppningsvis kan jag boka uppkörning och så snart.
Tänkte snart gå upp och göra iordning mig. Ska nämligen hem till Jennifer så snabbt som möjligt för att hjälpa till att måla om hennes lägenhet. Efter vi är klara med detta så ska jag övningsköra hem till Trollhättan. Ikväll blir det grillning med ett gott gäng på nått ställe som jag inte har nån aning om vart det är, hmm.. Får kolla upp detta, haha. Så ha en bra Valborg!
Söta Victor som stensover brevid mig..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0