Börjar bli bättre..

Känner att jag blivit lite bättre på att blogga de senaste dagarna, haha! Okej, kanske inte som för nått halv år sen, då det blev en 3 inlägg om dagen. Får väll se hur länge detta kommer hålla!
Igår var jag iallafall i Nossebro med Louise, Johanna och Judit för att kolla på Rebeccas kabaré. Det var riktigt roligt! Tog lite kort men blev inte så bra då jag endast hade min Iphone.
Idag har jag suttit i solen en stund, och tänkte snart städa, packa och göra iordning mig för att åka till Göteborg över helgen där jag idag ska träffa Victor. Imorgon ska jag hjälpa till med att flytta in min systers saker i hennes lägenhet och på måndag blir det att måla om hennes lägenhet. Har inte vart där på flera månader då vi har hyrt ut lägenheten, så det ska bli kul att komma dit igen! Förhoppningsvis så flyttar även jag dit efter sommarlovet..
Såhär såg jag ut igår på kabaréen:
Hade på mig en svart långkjol från Miss Ewing, en magtröja med "rosetter" i ryggen från Moonson och en tjocktröja från Monki. Armbandet (som inte syns så bra) är från Style by Tyra.
En man som klädde ut sig till tjejen i Pretty Woman
Spice Girls
Fina Rebecca som Pocahontas


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0