Turné

Måndag idag igen.. Segt! Men idag har vi inte haft några riktiga lektioner, utan vi har startat den årliga turnén på Magnus Åbergsgymnasiet. Vi har idag haft två konserter på vår egna skolan och resten av dagarna ska vi åka runt till andra skolor. Då jag inte är med i någon ensamble så är det inte så jätte roligt, men jag är glad för att jag har ljudtecknik, så jag får göra någonting.. Nämligen ha hand om inspelningen från konserterna. Inte världens roligaste uppgift, men det funkar. Jag är självklart med i kören också, men det är tråkiga låtar, haha. Imorgon bär vi av till först Vännersborg och sedan tillbaka till Trollhättan för att spela på min gamla skola, Lyrfågel. Får väll se om jag träffar på några gamla lärare då!

Nu har jag precis tryckt i mig en risifrutti och tänkte snart ringa min mamma och kolla när hon slutar jobbet, då jag behöver sällskap (och skjuss) till överby för att köpa mitt överdrivet dyra, grymma puder. Men det är sådant som behövs. Sen har jag inget planerat för ikväll, kommer väll ta det lugnt och se på någon film.


Bild från förra årets turné när vi lastar in i bussen. Bilden är lånad från Johanna Erikson!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0