Tränat

Halloj! Idag var det sista turne dagen, och den slutade riktigt bra. Måste bara säga att Nirvana ensamblen var riktigt bra! De hoppade runt överallt och var bara helt grymma. Det roliga var att flera stycken idag fick skriva autografer, haha.. Konstiga sjuntorpare.. Efter konserten så åkte vi tillbaka till skolan och hade en fet håltimma innan en föreläsning som hölls av någon författare som jag inte minns namnet på. Men den var bra iallafall.

Sen hemma så åt jag lite mat och vila innan jag blev upphämtad av Emelie för en träningsrunda. Känns riktigt gött nu när man har tränat, men känner att träningsvärken kommer inte vara go imorgon... Nu tänkte jag göra iordning mig för sängen och sedan mysa ner mig med en mysig film eller något.

Godnatt!


Nirvana ensamblen. Dåligt kort men.. De var grymma!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0