Söndag

Hej på er! Kom precis hem till Victors mamma igen och ska snart hoppa in i duschen. Igår var vi hos Victors pappa och åt middag med hela granskapet. Det var en nyfödd bebis där som bara var 6 veckor, otroligt söt! Man blir allt sugen, haha.. Men jag måste ju vänta ett antal år först, för jag vill ju hinna leva innan man bildar familj, hehe.

Vid kvart i fyra tar jag bussen mot Uddevalla där mamma möter upp mig så jag får övningsköra resten av biten hem till Trollhättan. Sen när jag är hemma så måste jag träna på två jullåtar som jag inte riktigt kan, men måste kunna utantill imorgon!

Ha en bra söndag! Puss


Så här såg jag ut som bebis, liten och tjock! Haha



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0