Seg håltimma..

Hallå där bloggen. Är i skolan och väntar på att min lektion ska börja. Fredagar kan vara den segaste dagen, har ingenting att göra mellan 11.15-14.00. Så jag tänkte vara lite duktig och sätta mig i biblioteket och läsa min svenska bok. Men det gick ju fan inte.. När jag kom hit så var det jätte tyst och skönt, efter jag har läst två sidor så kommer det massa människor och pratar. Jag kommer aldrig läsa klart den här dumma boken. Fettpärlan, vad är det för jävla bok egentligen?!

Nej men nu ska jag inte vara sur för detta, haha. Får väll sitta framför fb och kolla bloggar till engelskan börjar. När jag slutar vid kvart över 3 så ska jag hem och övningsköra ett tag med min far. Sen klockan 5 kommer min söta pojkvän hem till mig. Så ikväll ska vi äta tacos och se på idol (jag ska tvinga honom att kolla på det med mig!).

Om jag inte skriver något mer idag så får ni ha en bra fredag!


Glad tjej med sin underbar bok? NEJ..



Kommentarer
tessan

Idag är det fredag ;)

Tycker att tiden går verkligen snabbt.

Vad ska du hitta på idag? :)

2011-10-07 @ 14:13:10
URL: http://varanfotoblogg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0