Mys

Hallå där. Ser att mitt inlägg som jag skrev från de nya appen blogg.se från min iphone inte kom upp imorse. Bra app och så.. Iallafall, dagen började med att jag vaknade klockan 12 efter en skön sovmorgon. Gick ner och gjorde iordning en god frukost med bakon, ägg, vitaböner och alla sådana tillbehör och gav min söta pojkvän som fortafande låg och sov frukost på sängen :). Vi åt och myste till en film, härlig lördag morgon!

Victor åkte hem till Göteborg med 6 tåget. Efter det har jag inte gjort speciellt mycket. Sitter och väntar på att jag kan ta ut lasangen ur ugnen och sedan sätta mig framför tv:n med min bror och se på film.

Fan vad det suger att inte vara 18!! Jag vill gå ut med mina vänner... Men det är ju endast 1 månad och 2 veckor kvar, jag får väll stå ut.

Nu ska jag kolla efter en bra film och se, ha en bra kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0