Körkortsteori

Hola! Har haft en bra dag med mycket sång. Gjorde "audition" till julkoserten, genom att sjunga två stycken låtar. Det kändes som att det gick bra, så nu får jag hoppas på det bästa! Efter skolan så cyklade jag iväg till körskolan där jag betalade inskrivningsavgiften och fick nya böcker. Jag skrev även in fem stycken dubbel lektioner, men hoppas på att jag inte ska behöva allihopa! När jag kom hem vid fem tiden så satte jag mig vid datan och började uppdatera den nya itunes för min Iphone, då min körlärare visare att det hade kommit massa coola saker till de nya uppdateringarna. Men detta verkar inte fungera för mig, hmm.. Jag får fråga min bror om hjälp! Samtidigt som jag uppdaterade detta så började jag läsa i körkortsboken. Om allt går som jag vill så har jag körkort till december, så nu ska jag se till att jag verkligen pluggar för detta!

Men nu ska jag gå ner och äta. Ha en bra kväll!


Trött tjej!


Kommentarer
angelica

sv haha okej! :)

2011-10-18 @ 15:27:00
URL: http://angelicacarlsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0