Home

Hemma efter en dag där det har hänt mycket. Började som sagt med en körlektion. Sen åkte jag till skolan för att ha ljudtecknik. Efter den lektionen åkte jag till fritis och jobbade några timmar. Barnen är allt goa! Men det var sjukt många som började gråta idag så jag fick trösta dem hela tiden. Inte lätt att spela "King", bollarna flyger upp i ansiktet på dem, haha. Stackarna! Det är så kul att se vilken fantasi barn har, när de lekter att de matar hönsen och rider på hästar. Ja tråkigt har man ju iallafall inte på fritis, men jävlar va kallt det va! Även fast jag hade min vinterjacka på mig så frös jag rumpan av mig... Nästa gång jag går dit så ska jag bannemej ha mössa, halsduk och hela det köret!

Nu sitter jag iallafall vi mat bordet, åt nyss stuvad pyttepanna (fösta gången) och det var riktigt gott faktiskt. Blev sjukt mätt iallafall. Men nu tänkte jag läsa lite körkortsteori och sedan jobba lite med projektarbetet.

Puss på er!


Söt bild från National Geographic, som jag blev lite kär i!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0