Brum brum

Hej! Har haft fullt upp hela dagen. Först i skolan var det redovisning av boken och sedan efter skolan vid halv 5 hade vi gitarr konsert, eller vad man ska kalla det?. Det gick sådär bra, tappade bort mig lite men det var ingen som sa nått om det, haha. Alla berömde min sång iallafall, och det var kul! När jag kom hem vi halv 6 så åt jag lite mat innan jag åkte och övningskörde med min far. Jag tränar mest på att parkera och så nu, annars så kan jag det mesta. Så pappa lät mig köra hans BMW, vilket jag aldrig trott att jag skulle få köra. Det kändes jätte konstigt att köra den, först och främst för att det är automat och sen för att den är så jävla bred! Den var väldigt enkel att köra men konstig att parkera. Så jag får nog ta och öva lite mer på det. Jag är då van vid mammas lilla toyota som är som en liten lådbil..

Nog om det! Jag ska snart städa lite snabbt och sedan äta kvällsmat och kanske kolla på film. Godnatt på er!


Sen är det så att jag har 22 månader med min underbara pojkvän idag! Älskar dig <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0