Bada

Blev ingen överby, och därmed inget nytt puder.. Jag halv somna i soffan och hade sedan ingen ork till att göra något. Så jag tog mig ett varmt bad med ljus och mys musik. Efter det fixa jag händer och fötter, inte målat naglarna på evigheter, så nu känner jag mig rikigt fräsh! Sitter nu i min säng och myser med världens gosigaste filt, men ska snart gå ner (med filten!) och äta kvällsmat och se på de nya avsnitten från two and a half men, med mamma och syster. Sen blir det sängen för att gå upp tidigt imorgon för att åka iväg och "turnea". Puss, sov gott



Kommentarer
Elin

Kan rekommendera ett Aloe vera puder. Hela underbart är det. Man känner sig inte som om man hade en kaka i ansiktet. Man ser brun och fin ut, utan några ränder. Jag bara älskar det, jag tål inte vanliga puder. Men detta fungerar fin fint :)

2011-10-24 @ 21:32:02
URL: http://zidde.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0