2011-10-17

Godmorgon! Gick upp tidigare i morse för jag tänkte gå till körskolan för att betala och hitta körtider. Jag vaknar, vad jag tror 20 över 8, men klockan är egentligen 20 över 7. När jag inser att jag gick upp för tidigt så är det försent att somna om så jag sätter mig och kollar på vakna med the voice. Sen när jag har gjort iordning mig så cyklar jag till körskolan, och ser att det är stängt. Jag hade sett fel på öppet tiderna, så det var bara att åka till skolan så får jag gå tillbaka efter skolan. Så jag gick två timmar tidigare än vad jag hade behövt, känns lite smått jobbigt... Behövde ju sova!

Nog med att klaga.. Nu sitter jag iallafall i skolan och vaktar min väska, haha (där jag går runt med 2000kr, vilket inte känns så säkert). Om en halvtimma börjar min lektion, Arbetsmiljö och säkerhet, en otroligt rolig kurs.. Inte! Men man får göra det bästa av situationen. Tills dess tänkte jag lyssna på lite musik och ta det lugnt.

Ha de!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0