2011-10-13

Hej bloggen! Sitter i skolan och gör ingenting.. Var här klockan 10 idag för att sjunga för min lärare som fyller år. Började klockan 20 över 12 egentligen, så lite segt att bara vänta nu! Men han blev jätte glad, så det är värt det :)

Snart har jag ljudteknik och efter det slutar jag. Men ska ha kör rep med altarna och sedan jobba lite med projektarbetet med Rebecka. Senare idag ska jag träffa Amanda och vi ska antagligen gå en "Student event". Får se om det blir något roligt.

Sen när jag är hemma så tänkte jag träna, om jag orkar.. Haha. Måste även plugga massa tråkigt. Ja, så ser min dag ut. Ha det gött, haj!


Bild från i Grekland



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0