2011-10-09

Godmorgon världen! Har nyss varit nere och ätit frukost och jg tänkte snart sätta igång och läsa den tråkiga svenska boken. Jag har mycket att göra idag.. 1. läsa ut en hel bok. 2. lära mig en gitarr låt med sång till utantill. 3. lära mig 5 stycken sånglåtar ifrån min solosång. Allt detta tills imorgon då jag ska redovisa boken på svenskan och jag har gitarr konsert imorgon. Blöö, varför har jag inte gjort detta tidigare?!

Sen ska jag även träffa min kusin Amanda idag. Vi ska ha en myskväll här hemma hos mig - film och bastu mys. Så nu måste jag sätta igång innan hon kommer hit senare.


Jag och Amanda när vi var små, sitter i morfars knä.


Kommentarer
Sofia - Tävlingar på gång!

Allt bra? :)

/ http://smnmode.blogg.se



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0