Sjukt jobbig dag!

Fy fan för denna dagen. Började kvart över 8 i skolan och har hållt på för fullt sedan dess... När jag satt i skolan får jag ett samtal från min far som lite halvt skriver: VART ÄR DU? Jag tänkte, har han glömt bort att jag fortfarande går i skolan? Men sen säger han att min körlärare hade ringt och sagt att min lektion startar, och jag hade inte ens någon aning om att jag hade en körlektion idag! Men han var snäll och kom till skolan och gav mig 10 extra minuter då han hade lunch precis efter, så jag missade endast 5 minuter. Och som tur var så hade jag håltimma då, och inte mitt beting.. Det som jag pratat om några gånger.. Efter min körlektion så övade jag igenom sången lite och pratade projektarbete med Rebecka. Det känns fan as bra! Vi har kommit långt. Vid 3 tiden så var det dags för mitt beting iallfall, och sången tycker jag gick riktigt bra, men avistan gick mindre bra.. Men jag är nöjd ändå!

Sen var det vidare till körskolan där jag var till lite efter 18.. Sedan hem och skrev loggbok för PA. Nu hade jag tänkt vila, bara sitta framför brasan med lite kvällsmat och en kopp te... MEN NEJ DÅ!! Kommer på att jag läxfehör imorgon i ljudtekniken, och även en gitarrläxa som jag inte har gjort på skit länge! FY FAN säger jag bara.. Orkar inte!!

Ha ett bra liv, får se om jag överlever denna dag...


Så här glad är jag just nu.. Nu, PLUGG!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0