11-11-11 O'learys

Hej på er!

Min dag har bestått av skola och sedan hem och vila innan jag gick till O'learys med mina familj. Där mötte vi upp Calle och hans pappa och även några mer vänner till mina föräldrar. Riktigt god mat åt vi och det var väldigt mysigt. Nu kom vi precis hem och jag tänkte kolla lite efter olika orginisationer som man kan bli au pair hos. Jag har inte riktigt bestämt mig vart jag vill åka än, men antingen blir det USA eller Australien. Så jag tänkte kolla vad som låter bäst och så.

Vid åtta tiden blir det idol och sedan sängen då jag är jätte trött efter en lång vecka!

Ha en bra fredag :) puss puss


Emil och Anders häromdagen i skolan.


Förresten, idag är det 11-11-11 och det är 11 dagar tills jag fyller år, hehe. WIHO!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0